loading...
فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT&IT)
محمد رضا بازدید : 330 تابستان 1396 نظرات (2)

با سلام به کلیه کاربران

به اطلاع می رساند وب سایت در  چند روزه اینده با مطالب جدید در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم.

جهت ارتباط با ما از طریق لینک زیر می توانید نظرات و پیشنهاد های خود را برای ما ارسال کنید.

با تشکر

لینک تماس

محمد رضا بازدید : 1134 بهار 1395 نظرات (0)

کابران گرامی قبل از دانلود توجه داشته باشید کد برنامه در قالب نودپد و به زبان سی شارپ نوشته شده است شما می توانید کد را داخل برنامه مخصوص کد جهت اجرا مشاهده فرمایید.

 

محمد رضا بازدید : 531 بهار 1395 نظرات (0)

سورس تامیر با بهترین طراحی برای دانش آموزان رشته فنی کامپیوتر

البته این برنامه نوشته شده با مثال کتاب بسیار تفاوت دارد با تشکر

برای مشاهده و دانلود باید عضو سایت باشید.

محمد رضا بازدید : 342 بهار 1395 نظرات (0)

آموزش لینوکس دبیان

بسیاری از کاربران کامپیوتر بدون اینکه خود متوجه باشند هر روزه از یکی از نسخه‌های تغییریافته سیستم گنو استفاده می‌کنند. بر اثر تغییرات عجیبِ وقایع، امروزه نسخه سیستم گنویی که بصورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد با عنوان «لینوکس» شناخته می‌شود، و بسیاری از کاربران آگاه نیستند که این سیستم به طور اساسی سیستم گنو است، که توسط پروژه گنو توسعه یافته است.

لینوکس واقعا وجود دارد و این کاربران از آن استفاده می‌کنند، اما لینوکس تنها بخشی از سیستمی است که آنان استفاده می‌کنند. لینوکس یک هسته است: برنامه‌ای که در سیستم منابع ماشین را به برنامه‌هایی که اجرا می‌کنید تخصیص می‌دهد. هسته یک قسمت ضروری یک سیستم‌عامل می‌باشد اما به تنهایی بی‌فایده است و تنها در متنِ یک سیستم‌عامل کامل می‌تواند کار کند. بطور عادی لینوکس در ترکیب با سیستم‌عامل گنو بکار برده می‌شود: بطور اساسی کل سیستم گنو است، به علاوه لینوکس که به عنوان هسته عمل می‌کند، به طور خلاصه گنو/لینوکس. تمام آنچه توزیع‌های «لینوکس» نامیده می‌شوند در حقیقت توزیع‌های گنو/لینوکس هستند.

برای دریافت فایل آموزش لینوکس دبیان ادامه و دانلود را کلیک کنید!!

محمد رضا بازدید : 291 زمستان 1394 نظرات (0)

 


 
جیمز گاسلینگ
، ایجادگر جاوا

در مقایسه با زبان‌های دیگر، همچون ++C یا بیسیک یا فورترن، جاوا زبان نسبتاً جدیدتری است. شرکت سان مایکروسیستمز (به انگلیسی: Sun Microsystems) در سال ۱۹۹۱ یک پروژه تحقیقاتی به نام گرین (Green) را آغاز کرد. هدف این پروژه ایجاد زبانی جدید شبیه به ++C بود که نویسنده اصلی آن، جیمز گاسلینگ، آن را بلوط (Oak) نامید. اما بعدها به دلیل برخی مشکلات حقوقی[نیازمند منبع] از میان لیستی از کلمات تصادفی[۱۰] نام آن به جاوا تغییر کرد.

پروژه گرین به دلیل مشکلات بازاریابی در شرف لغو شدن بود تا اینکه گسترش وب در سال ۱۹۹۳ باعث نمایش توانایی‌های وافر جاوا در این عرصه گشت. اینگونه بود که شرکت سان مایکروسیستمز در مه ۱۹۹۵ جاوا را رسماً به بازار عرضه کرد.

جاوا یک زبان برنامه‌نویسی است که در آغاز توسط شرکت سان مایکروسیستمز ایجاد شده‌است و در سال ۱۹۹۵ به عنوان بخش اصلی سکوی جاوا منتشر شد. این زبان قسمت‌های بسیاری از گرامر خود را از C و ++C گرفته اما دارای مدل شی‌گرایی ساده‌ای است و امکانات سطح پایین کمی دارد. کاربرد جاوا در کامپایل به صورت بایت کد است که صرف نظر از معماری و خصوصیات آن کامپیوتر، قابلیت اجرا روی تمامی ماشین‌های شبیه‌سازی جاوا را داشته باشد. اجزای اصلی کامپایلرهای جاوا، ماشین‌های پیاده‌سازی و کتابخانه‌های آن توسط این شرکت از سال ۱۹۹۵ منتشر شد. در مه ۱۹۹۷ این شرکت، نرم‌افزار رایگان این زبان را فراهم کرد. دیگران هم کاربردهای دیگری از این زبان را منتشر کردند مثل کامپایلر GNU برای جاوا.

مرورگرهای اصلی وب، به هم پیوستند تا به طور مطمئن جاوا اپلت را بدون صفحات وب اجرا کنند و به این صورت جاوا خیلی زود معروف و محبوب شد. با پیدایش java2، نسخهٔ جدید توانست ترکیب‌های جدیدی را برای نوع‌های مختلف پلت فرم‌ها ایجاد کند. به عنوان مثال J2EE، باهدف کاربرد برای تشکیلات اقتصادی، و نسخهٔ سکوی جاوا، نسخه میکرو برای تلفن همراه منتشر شد. در سال ۱۹۹۶ با هدف بازاریابی، این شرکت نسخهٔ جدید J2 را با نام‌های سکوی جاوا، نسخه سازمانی، سکوی جاوا، نسخه میکرو و سکوی جاوا، نسخه استانداردمنتشر کرد. در سال ۱۹۹۷ شرکت سان میکروسیستمز، ISO/IEC JTC1 standards body و Ecma International را به فرمول جاوا تغییر داد. شرکت Sun بسیاری از کاربردهای جاوایش را بدون هیچ هزینه‌ای فراهم آورد. شرکت Sun با فروش مجوز برای بعضی از کاربردهای خاصش مثل Java Enterprise System درآمدی را بدست آورد. در ۱۳ نوامبر ۱۹۹۶ شرکت Sun نرم‌افزار جاوا را به صورت رایگان و با مجوز عمومی برای همه منتشر کرد

کاربر  گرامی برای دانلود کتاب روی مشاهده / دانلود کلیک کنید ، برای اعضا سایت ... می توانید عضو شوید.

محمد رضا بازدید : 261 زمستان 1394 نظرات (0)

به اطلاع می رساند امکان ثبت نام در آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی سال تحصیلی 95-1394 از روز شنبه ۱۹ دیماه ۹۴ لغایت پایان وقت اداری چهارشنبه ۳۰ دیماه در سامانه فعال می باشد.
دانش آموزان علاقمند شرکت در آزمونها میتوانند از طریق پنل دانش آموزی بصورت انفرادی و مدیران محترم مدارس ازطریق پنل مدیر مدرسه بصورت گروهی اقدام به ثبت نام نمایند

برای مشاهده مطلب کلیک مشاهده / دانلود را کلیک کنید

محمد رضا بازدید : 190 زمستان 1394 نظرات (1)

بله، بالاخره کمپانی خوش نام و مشهور گیم لافت پس از انتشار تصاویر و تریلرهای مختلف از جدیدترین بازی خود از سری بازی های اتومبیلرانی نسخه ی هشتم بازی خارق العاده ی آسفالت (Asphalt 8: Airborne) را برای سیستم عامل اندروید و IOS منتشر کرد تا باز هم قدرت بازی سازی خود را به همه نشان دهد و اثبات کند در زمینه ی ساخت بازی های موبایل قدرتمندترین و بی رقیب است! همانگونه که مستحضرید بازی های آسفالت از بهترین و پرطرفدارترین بازی های مسابقه ای و اتومبیلرانی به شمار می رود که این محبوبیت را می توان به گرافیک خیره کننده ی ان و گیم پلی خاصش نسبت داد! هم اکنون در هشتمین قسمت از سری بازی های آسفالت باز هم شاهد گرافیکی باورنکردنی و صد البته گیم پلی ای باور نکردنی هستیم که نظر هر کاربر دوستدار بازی های موبایل را به سمت خود جلب خواهد کرد. در ورژن هشت از بازی آسفالت با ماشین ها، مسابقات، شرایط فیزیکی و بسیاری دیگر از موارد جدید روبرو هستیم که لذت بازی را دوچندان خواهد کرد.

برای دانلود ادامه مطلب را کلیک کنید (ابتدا در سایت ثبت نام کنید)

محمد رضا بازدید : 187 زمستان 1394 نظرات (0)

نکات مهم :

 

:: اگر از دستگاهی با پردازنده ی ضعیف استفاده می کنید می بایست اندکی برای انجام محاسبات جهت تخمین رتبه صبر کنید

:: هنگام وارد کردن درصدها برای تخمین رتبه ی خود کیبورد را در حالت انگلیسی قرار دهید. 

 

ابن برنامه توسط عده ای از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف و با پشتیبانی سایت konkur.in تهیه شده است . لطفا ما را از نظرات خود محروم نسازید

 

محمد رضا بازدید : 175 زمستان 1394 نظرات (0)

امروزه برای دریافت هر فایلی در اینترنت نیازمند یک ابزار قدرتمند برای دریافت فایل مورد نظر می باشیم.

نرم افزار دانلود منیجر یک ابزار بسیار هوشمند و قدرتمند می باشد، و ما این ابزار رو به شما پیشنهاد می کنیم.

برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب رفته و فایل رو دریافت کنید ، این فایل برای افراد عضو می باشد

 

محمد رضا بازدید : 188 زمستان 1394 نظرات (1)

Telegram Desktop 0.9.10 نسخه ویندوز یکی از جدیدترین مسنجرهای سریع، ساده و ایمن برای ارسال پیام در اندروید و سایر پلتفرم های موبایل میباشد ، که مشابه اپلیکیشن WhatsApp اما دارای امکانات بیشتر میباشد.

ساخت گروه و ارسال ویدئو ، عکس و فایل تا حجم 1 گیگابایت و شکلکهای متنوع و رمزگذاری اطلاعات شما از امکانات این نرم افزار میباشد.
محمد رضا بازدید : 249 زمستان 1394 نظرات (0)

Adobe Acrobat Pro نام مشهورترین نرم افزار در زمینه ساخت فایل های PDF می باشد که اخرین ویرایش آن در نسخه 11 به کاربران ارائه شده است. به کمک این نرم افزار کاربر می تواند تمامی فایل های متنی و عکس و دیگر سند های مربوطه را به فرمت PDF تبدیل کند. این نرم افزار به دلیل سازگاری با اکثر نرم افزارها ، استفاده آسان و امکانات متعدد در میان کاربران کامپیوتر از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد. شما می توانید در قسمت تنظیمات printer سیستم ، طوری برنامه ریزی کنید با فشردن کلید های Ctrl+P که مختص عملیات چاپ می باشد متون و یا هر چیز قابل چاپی را در برنامه adobe acrobat به صورت PDF چاپ کنید

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Acrobat :

  • امکان ساخت اسناد PDF
  • سازگاری کامل با مجموعه آفیس 2010
  • قابلیت تبدیل به دیگر فرمت های نظیر تصاویر و Word
  • امکان اسکن مستقیم از اسکنر
  • وجود OCR داخلی برای شناسایی متن ها
  • حالت بهینه شده برای نمایش هرچه بهتر اسناد
  • سازگاری خاص با تصاویر با کیفیت بالا برای نمایش هرچه بهتر اسناد
  • قابلیت انجام کارها به صورت دسته ای نظیر تبدیل
  • قابلیت اضافه کردن Action های جدید به اسناد PDF
  • به اشتراک گذاری آنلاین اسناد
  • سازگار با استانداردهای مختلف
  • قابلیت به هم چسباندن چندین سند PDF
  • قابلیت ساخت فرم ها
  • پشتیبانی از زبان پارسی

.

ویژه اعضا

برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید

محمد رضا بازدید : 206 پاییز 1394 نظرات (0)

ویژوال استدیو نام مجموعهٔ (Suite) برنامه‌نویسی شرکت مایکروسافت است که دارای چند زبان برنامه‌نویسی است. این مجموعه ویژوال سی و ویژوال بیسیک و ویژوال فاکس‌پرو و چند ابزار دیگر را درون خود جای داده‌است. البته در نسخه های جدید دیگر اثری از ویژوال فکس پرو دیده نمی شود.نرم‌افزار Visual Studio، نرم‌افزاری توسعه یافته برای برنامه نویسان کامپیوتر است که توسط شرکت نرم‌افزاری MicroSoft تولید شده است . تمرکز اصلی این نرم‌افزار از اولین نسخه‌های آن تا کنون بر روی خصوصیت IDE بودن آن است که به برنامه نویس اجازه می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی مستقل، وب‌گاه، برنامه‌های کاربردی وب و یا سرویس‌های وب را که بر روی تعدادی از PlatForm‌های پشتیبانی شده توسط Microsoft .NET Framework ( البته برای تمام نسخه‌های بعد از ویژوال استودیو ۶ ) همچنین Platform هایی مانند Microsoft Windows servers and workstations, PocketPC Smartphones و World Wide Web browsers اجرا می‌شوند را براحتی ایجاد نماید . از جمله قابلیت های اضافه شده که در آخرین ویرایش ارائه شده است می توان به Silverlight اشاره کرد که یک Web Application

framework بسیار پیشرفته جهت توسعه نرم افزارهای کاربردی تحت وب می باشد.

برای دانلود ابتدا عضو سایت شوید

محمد رضا بازدید : 205 پاییز 1394 نظرات (2)

اگر از طراحان سایت هستید و یا به طراحی سایت علاقه دارید نرم افزار Dreamweave میتواند در این زمینه به شما کمک کند.

 

یکی از حرفه ای ترین و بهترین نرم افزار های طراحی صفحات وب Adobe Dreamweaver میباشد که توسط شرکت Adobe طراحی و ارائه شده است. اکثر کاربران با محصولات شرکت Adobe آشنایی دارند و اغلب این شرکت را با نرم افزار فتوشاپ آن میشناسند.

 

نرم افزار Adobe Dreamweaver با پشتیبانی از زبان های HTML, PHP, ASP میتواند کمک بسیاری را برای طراحی هرچه راحت تر و سریعتر انجام دهد.

 

همچنین به وسیله این نرم افزار میتوانید صفحات Static و Dynamic را ایجاد کرده و منتشر نمایید. همچنین میتوانید نمایش طراحی خود را در سایر دستگاه ها نیز مورد بررسی قرار دهید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را  دریافت کنید،.

محمد رضا بازدید : 222 پاییز 1394 نظرات (0)

دِلفی یا به تعبیری ویژوآل پاسکال – یک زبان برنامه‌نویسی است و بستری برای توسعهٔ نرم‌افزار که شرکت بورلند آن را تولید کرده است. این زبان، در بدو انتشار خود در سال ۱۹۹۵، به عنوان یکی از نخستین ابزارهایی مطرح شد که از توسعهٔ نرم‌افزار بر مبنای متدولوژی RAD پشتیبانی می‌کردند؛ یعنی تولید و توسعهٔ سریع برنامه‌های کاربردی. این نرم افزار بر مبنای پاسکال شی‌گرا بوده و از این زبان مشتق شده است. البته بورلند نسخه‌ای از دلفی و سی‌پلاس‌پلاس‌بیلدر را برای لینوکس به نام کایلیکس (Kylix) ارائه کرد که مورد استقبال توسعه دهندگان نرم‌افزارهای لینوکس قرار نگرفت. نرم‌افزارهای دلفی در ابتدا به صورت مستقیم از کتابخانه‌های ویندوز و کتابخانهٔ مخصوص خود به نام VCL استفاده می‌کرد، اما پس از نسخه ۶ دلفی، امکانات استفاده از دات‌نت هم به آن اضافه شد. در حال حاضر می‌توان دلفی را یکی از رایج‌ترین زبان‌های ممکن در ایران دانست. زبانِ دلفی که پیشتر بنام پاسکال شیءگرا (Object-Pascal) خوانده می‌شد و برای طراحی نرم‌افزاهای تحت ویندوز به کار می‌رفت، امروزه چنان توسعه یافته است که برای تولید نرم‌افزارهای تحت سیستم‌عاملِ لینوکس و دات‌نت نیز به کار می‌آید. بیشترین کاربرد دلفی در طراحی برنامه‌های رومیزی و پایگاه دا‌ده‌ها‌ است، اما به عنوان یک ابزارِ «چند- منظوره»، برای طراحی انواع گوناگونی از پروژه‌های نرم‌افزاری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ُبرای دانلود مشاهده و دانلود را کلیک کنید، برای مشاهده یا دانلود این مطلب باید عضو سایت باشید:...

محمد رضا بازدید : 188 پاییز 1394 نظرات (0)

توزیع دبیان که مادر توزیع‌های معروفی مانند اوبونتو است، در این نسخه به‌صورت رسمی از راه‌انداز systemd استفاده کرده است که جنجالی‌ترین تغییر این نسخه هست که از مدت‌ها پیش بحث‌هایی میان کاربران ایجاد کرده است و عده‌ای تصمیم به فورک نسخه‌ی جداگانه‌ای بدون راه‌انداز systemd گرفته‌اند.

در ادامه به‌صورت خلاصه تغییرات مهم این نسخه را ذکر می‌کنیم و در رابطه با جنجال‌های systemd و مشکلی که این افراد با آن دارند در مطلب جداگانه‌ای به بررسی آن خواهیم پرداخت.

در دبیان 8.0 Debian علاوه بر به‌روزرسانی بسته‌ها به آخرین نسخه پایدار، پشتیبانی از دو معماری پردازنده جدید یعنی arm64 و ppc64e آغاز شده و معماری‌های IA-64 و Sparce کنار گذاشته شده است.

این نسخه مانند گذشته با میزکار پیش‌فرض GNOME عرضه شده است؛ اما می‌توانید نسخه‌های مختلف با میزکارهای مختلف (از جمله KDE، LXDE، XFCE، Mate و Cinnamon) و همچینین نسخه کمینه‌ی net-install را دریافت کنید و اقدام به نصب و استفاده از خط فرمان کنید و یا میزکار مورد نظر خود را نصب کنید.

برای برای دانلود قسمت مشاهده و دانلود را کلیک کنید / توجه داشته باشید باید عضو سایت باشید تا کتاب آموزشی رو دانلود کنید....

محمد رضا بازدید : 197 پاییز 1394 نظرات (0)

افرادی قصد مشاهده این پست را دارند ابتدا باید برنامه نویسی سی شارپ 1را که در سایت قرار داده ایم را مطالعه کنند و سپس این کتاب را دانلود کنید ، در غیره این صورت با مشکل مواجعه خواهید شد .

لینک برنامه سازی یک

در این پست برنامه سازی 2و 3 را برای شما به صورت رایگان قرار داده ایم . برای مشاهده ابتدا عضو شوید

برای دانلود این کتاب  ابتدا در سایت عضو شوید و سپس به ادامه مطلب این پست رفته و فایل رو دانلود کنید .

محمد رضا بازدید : 184 پاییز 1394 نظرات (0)

پس از ورود رابط USB-C به لپ تاپ ها،اکنون زمان آن رسیده است این پورت را بر روی مادربردهای کامپیوتری تجربه نمایم.چیپست جدید اینتل (Z170) قابلیت های مناسبی برای پشتیبانی از USB های جدید دارد و به زودی شاهد حضور گسترده USB-C بر روی سیستم های دسکتاپ خواهیم بود.

برای مشاهده متن ادامه مطلب را کلیک کنید )ابتدا عضو شوید

محمد رضا بازدید : 207 تابستان 1394 نظرات (1)


سخت افزار چیست؟

امروزه با پیشرفت علوم کامپیوتر و افزایش استفاده از دستگاه های الکترونیک واژه ی سخت افزار ،نرم افزار،برنامه نویسی و… زیاد به کار می رود.اما شناخت و آموختن هر یک نیازمند مطالعه ی دقیق و اصولی است.
سخت افزار یکی از شاخه های مهم علوم کامپیوتر محسوب می شود و به کلیه ی اجزا و قطعات کامپیوتر که به طور فیزیکی وجود دارند و می توان آنها را لمس کرد، Hard ware یا سخت افزار می گویند.آشنایی با سخت افزار و نحوه ی کارکرد هر کدام از قطعات ،کاربران را در استفاده ی هرچه بهتر از کامپیوتر کمک خواهد کرد.همچنین  می توانند از همه ی پتانسیل ها و قابلیت های کامپیوتر خود به آسانی و به خوبی بهره بگیرند.
به طبع آشنایی و آموزش  سخت افزار برای استفاده از قطعات ،نسبت به تولید قطعات بسیار آسان می باشد.تولید قطعات کامپیوتری کار ساده ای به  نظر نمی رسد و هر کشوری قادر به تولید آنها نیست.
تولید و ساخت قطعات مهم و اصلی کامپیوتر منحصر به شرکت های خاصی می شود که اکثر آنها در کشورهای توسعه یافته مانند آمریکا ،چین ژاپن و… فعالیت دارند.
برای مثال ساخت  پردازنده ی مرکزی(CPU) که یکی از مهمترین قطعات هر کامپیوتر است ،پیچیده ترین کاری است که بشر تاکنون انجام داده است.تکنولوژی به کار رفته در آن بسیار پیچیده و درعین حال ظریف و دقیق است .اما استفاده از آن آسان بوده و با دانش و تجربه آسان تر هم می شود.
کسانی را که با سخت افزار سروکار دارند می توان به دو دسته تقسیم نمود.دسته ی اول افرادی هستند که به طور تجربی کار می کنند و هدف آنها تعمیر و یا عرضه ی قطعات است.برای مثال اگر از آنها سؤال شود که حافظه ی CMOS کجاست و چه کاری انجام می دهد شاید نتوانند جواب دهند.
اما دسته ی دوم کسانی هستند که بیشتر به دنبال دانش و تکنولوژی  به کار رفته در قطعات می باشند که این دانش را به صورت آکادمیک به دست می آورند.
درباره ی مدت زمانی که برای یادگیری و آشنایی با سخت افزار لازم است ،نیز می توان گفت دوره ی مشخصی ندارد و بیشتر بستگی به نوع آشنایی دارد.اگر هدف شخص مورد نظر صرف آشنایی با چند قطعه ی خاص آن هم در سطح ابتدایی باشد با گذراندن چند جلسه کلاس آموزشی یا بهره گیری از کتاب می تواند به خواسته ی خود برسد. 

برای دانلود آموزش کامل سخت افزار ابتدا در سایت عضو شوید و سپس به ادامه مطلب رفته و فایل اموزش رو دانلود کنید.......

محمد رضا بازدید : 489 تابستان 1394 نظرات (1)

 

حتما تاکنون با اهمیت روزافزون استفاده از نرم افزار اکسل آشنا شده اید و به همین دلیل است که دوره آموزش اکسل را برای یادگیری انتخاب کرده اید! اگر تاکنون با این نرم افزار آشنایی نداشته اید و حتی هیچ ایده ای درباره کارکرد آن ندارید، اصلا نگران نباشید! قدم به قدم با این دوره آموزشی پیش بروید و با استفاده از تصاویر، همزمان به اجرای دستورالعمل ها بپردازید. خواهید دید که در پایان این دوره، به راحتی به نرم افزار اکسل مسلط شده اید

برای دانلود مجموعه اموزشی ادامه مطلب را کلیک کنید!

محمد رضا بازدید : 164 تابستان 1394 نظرات (1)

مجموعه آموزشی شبکه های رایانه افرادی که علاقه کار با شبکه را دارند رو می توانند از این بخش استفاده کنند 

برای دانلود مجموعه آموزشی ابتدا در سایت عضو شوید و سپس به ادامه مطلب رفته و فایل رو دریافت کنید.

محمد رضا بازدید : 179 تابستان 1394 نظرات (0)

آموزش پیشرفته برنامه نویسی سی شارپ

 

برای مشاهده و دانلود مطلب ابتدا در سایت عضو شوید و سپس مطلب را دانلود کنید

 
کاربر گرامی ابتدا مجموعه آموزشی سی شارپ 1 یک مشاهده فرمایید و سپس این مجموعه را دنبال کنید .. مجموعه آموزشی سی شارپ 1 در این سایت موجود می باشد برای مشاهده مجموعه آموزشی سی شارپ یک اینجا را کلیک کنید.

 

محمد رضا بازدید : 175 تابستان 1394 نظرات (0)

به گزارش نیویورک تایمز، ایمیل باراک اوباما روز شنبه توسط گروهی از هکرهای روسی هک شد؛ هکرها طی یک حمله‌ی سایبری به بخش اسناد طبقه‌بندینشده‌ی وزارتخانه‌های مرتبط با کاخ سفید دسترسی پیدا کردند.

برای مشاهده ادامه متن ابتدا   عضو شوید

محمد رضا بازدید : 149 تابستان 1394 نظرات (0)

با هک سیستم مدیریت پرسنل (OPM)، یک گروه از هکرها توانستند به اطلاعات شخصی چهار میلیون از کارمندان فعلی و قبلی دولت فدرال آمریکا دست یابند. به گزارش رویترز احتمالا این هک از سوی دولت چین و هکرهای آن‌ صورت گرفته است.

برای مشاهده ادامه متن ابتدا   عضو شوید

محمد رضا بازدید : 157 تابستان 1394 نظرات (0)

ویندوز ۸ با این وجود که در زمینه شناسایی و استفاده از درایورهای سخت‌افزاری بسیار بهینه‌تر از نسخه‌های پیشین شده است ولی گاهی حتما برای شما هم پیش آمده است که هنگام اتصال حافظه فلش با پیغام عدم شناسایی آن مواجه شوید و حتی پس از چندین بار جدا کردن و اتصال مجدد آن مشکل باقی باشد.

برای مشاهده مطلب ابتدا عضو شوید

محمد رضا بازدید : 342 تابستان 1394 نظرات (0)

شاخص توده بدنی یا همان BMI بهترین معیار برای تشخیص وزن مناسب و چاقی میباشد .

برای محاسبه شاخص توده بدنی باید توجه داشت که BMI کودکان با بزرگسالان متفاوت میباشد .

اگر میخواهید که وزن مناسب ، میزان کالری دریافتی روزانه خود و یا حتی BMI کودک خود را محاسبه کنید میتوانید از این محاسبه گر شاخص توده بدنی استفاده نمایید .

به راحتی وزن ، قد و سن خود یا فرزندتان را وارد برنامه نمایید تا برنامه ، وضعیت فعلی بدن و نیز محدوده وزنی مناسب را مشخص نماید .

همچنین میتوانید از نرم افزار محاسبه BMR  جهت محاسبه کالری روزانه  استفاده کنید.

برای دانلود برنامه ابتدا عضو سایت شوید و سپس برنامه را دانلود کنید.

برنامه نویس :نویسنده سایت

محمد رضا بازدید : 463 تابستان 1394 نظرات (3)

این برنامه ویژه افرادی است که می خواهند نمره نهایی درس مورد نظر خود با خبر شوند ، برنامه نویس این برنامه نویسنده این سایت آقای محمد رضا کرمپور فیروزی هستش که با زبان برنامه نویسی #Cنوشته شده است .

حجم این برنامه بسیار کم است .

برای دانلود برنامه ابتدا عضو سایت شوید و به ادامه مطلب این پست رفته و فایل رو دریافت کنید. با تشکر

حجم:۱مگابایت

محمد رضا بازدید : 139 تابستان 1394 نظرات (0)
کتاب آموزش مبانی (آشنایی ابتدایی کامپیوتر) برای کسانی در آزمون های استخدامی و ICDLفنی و حرفه ای قصد شرکت دارند بسیار خوب و عالی است شما می تونید با عضویت  و با ورود به ادامه مطلب در سایت کتاب آموزشی رو دانلود کنید.
محمد رضا بازدید : 141 تابستان 1394 نظرات (1)
با سلام کسانی که قصد یا د گیری Exel و Power pointدارند میتوانند ، با دانلود کتابی که ما به صورت لینک دانلود قرار داده ایم که شما آن را دریافت کنید ، برای دریافت می توانید به ادامه مطلب رفته و فایل رو دریافت کنید با تشکر ، ابتدا عضو شوید
محمد رضا بازدید : 148 بهار 1394 نظرات (1)

کتاب آموزش مدار الکتریکی به صورت کامل و آموزشی و همراه با مثال های آموزشی ، ویژه دانشجویان رشته برق الکترونیک این پست رو ما قرار دادیم.

برای دریافت کتاب ابتدا عضو شوید . و ادامه مطلب را کلیک کنید.

محمد رضا بازدید : 334 بهار 1394 نظرات (1)

با سلام و خسته نباشید به کلیه کاربران عزیز ما قصد داریم که برنامه نویسی زبان #C صورت فایل PDFبرای شما عزیزان در این سایت به صورت لینک دانلود قرار بدیم پس برای شروع ابتدا در سایت عضو شوید و سپس به ادامه مطلب رفته و فایل ها رو دانلود کنید با تشکر.

 

محمد رضا بازدید : 140 بهار 1394 نظرات (0)
با سلام و خسته نبلشید به کلیه کاربران عزیز ما قصد داریم که محیط Accessبه صورت فایل PDFبرای شما عزیزان در این سایت به صورت لینک دانلود قرار بدیم پس برای شروع ابتدا در سایت عضو شوید و سپس به ادامه مطلب رفته و فایل ها رو دانلود کنید با تشکر.
محمد رضا بازدید : 171 بهار 1394 نظرات (0)
با سلام و خسته نباشید به کلیه کاربران عزیز ما قصد داریم که محیط Accessبه صورت فایل PDFبرای شما عزیزان در این سایت به صورت لینک دانلود قرار بدیم پس برای شروع ابتدا در سایت عضو شوید و سپس به ادامه مطلب رفته و فایل ها رو دانلود کنید با تشکر.
محمد رضا بازدید : 139 بهار 1394 نظرات (0)
این مساله برای همگان، آشنا به نظر می‌رسد. شما یک تلفن همراه هوشمند خریداری می‌کنید و پس از چند هفته استفاده و دوست داشتن قابلیت‌های جدید آن، مشکلاتی را می‌یابید که به شدت ناراحت کننده هستند و کاربر را خسته می‌کنند.ادامه مطلب ویژه اعضا....
محمد رضا بازدید : 138 بهار 1394 نظرات (0)
همه به خوبی می‌دانند که پیش از جدا کردن فلش درایوهای USB باید آن‌ها را Eject کرد. اگر شما موفق به غیرفعال کردن ایمن فلش درایو خود نشوید، در اغلب مواقع سیستم‌عامل هشداری ترسناک به شما ارائه می‌کند. اما آیا به واقع اجرای این مرحله ضرورت دارد؟ اگر فلش، هارد اکسترنال یا دستگاه قابل حمل را Eject نکنیم چه اتفاقی خواهد افتاد؟ ادامه مطلب ویژه اعضا
محمد رضا بازدید : 178 بهار 1394 نظرات (0)
حتما برای شما هم پیش آمده که خواستید بعد از چند وقت از مودم اینترنت خود استفاده کنید اما کلمه عبور آن را فراموش کردید . بهترین کاری که در این لحظه به ذهن افراد می رسد استفاده از نام کاربری و کلمه عبور پیش فرض مودم برای ریست کردن رمز آن است . اما اگر رمز عبور مودم و نام کاربری پیش فرض را هم ندانیم باید چه کاری انجام دهیم ؟ ادامه مطلب

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما کدام یک از زبان های برنامه نویسی سطح یادگیری آن مشکل است؟
    نظر خود را درمورد سایت انتخاب کنید____(با ما همکاری کنید)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 169
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 270
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,382
  • بازدید ماه : 6,463
  • بازدید سال : 28,130
  • بازدید کلی : 104,156
  • کدهای اختصاصی